Thursday 9 May 2013

Task

assalamualaikum dan salam sejahtera.. terasa agak sibuk jugak la skrg.. sbb event dah nk dekat.. jadi bnyk keja nk wt.. nk citer jugak la.. keja mana yg dah siap dan bakal di wt..





logo Aminuddin Baki's Annual Dinner of Inspirations 2013




 yg nie design baju..

depan

belakang


skrg yg tgh on progress adalah video pemenang2 anugerah je la.. bnyk jugak la.. salah satunya ialah anugerah bestari tahun 1.. yg mana itu adalah benda first yg aku nk dpt kn sejak masuk UKM nie dlu.. aku nk menang anugerah 2.. tp aku xlayak.. so aku xdpt la.. aku xcukup penglibatan dlm aktiviti2 yg gempak dan besar.. sangat sedih.. tp aku gembira kwn2 yg aku kenal dpt anugerah 2.. tahniah korg.. aku bangga ngan korg.. itu je yg mampu aku ucapkan.. walaupun aku xdpt.. so, it were a falling hope..





harap2 program 2 akan berjalan ngan lancar.. doakan aku ye..

THANKZ..!!



No comments:

Post a Comment