Wednesday 1 May 2013

Myself

Assalamualaikum dan salam sejahtera.. haha.. tiba2 je niat utk wt blog terkeluar balik.. dulu ada jugak niat mcm nie.. nk wt blog la bagai.. tp x kesampaian hajat 2.. dan skrg pun baru sampai kot.. entah la.. tiba2 je nk wt.. ini mungkin sebagai diari hidup aku.. jadi kalau x minat.. jgn baca.. klik je pangkah.. senang citer.. pape pun slmt berkenalan.. (^_^)




Me


I'm from penang.. can call me mad or muhd..20 years old.. currently study in UKM in Bachelor Degree in Information Technology with Honours (Industrial Computing).. hobby playing DOTA, DOTA2 and any sports.. 


haha.. saje je test english aku.. so kalau korg follow blog aku.. mmg akan campur la BM & BI nie.. so jgn mrh ye..

Instagram : mar_theofficial

k la.. sampai sini je dulu.. ada bnyk keja lain nk wt.. nnt aku akan update lg pasal aku nie.. xlarat nk cerita semua dalam satu post

bye.. (^_^)

No comments:

Post a Comment