Tuesday 7 May 2013

BCI

hehe.. slmt membaca lg.. tp nie kisah yg dah lepas.. cuma terkenangkan je.. jadi aku nk citer blk tentang kisah nie.. ye la.. memori terindah la kata kn..




aku nie ialah ahli Sekretariat Penerbitan & ICT jugak merangkap ahli kelab Bz-Byte..
apa aktiviti yg kami anjurkan ialah



hehe.. lawa kn logo nie.. tp sori.. bukan aku yg wt.. :P



kami nie just program kecil je di bwh mega projek kolej..


tp sebagai timbalan ketua pengarah program.. aku kena la pasti kn program nie tetap gempak.. bertungkus lumus memastikan program nie berjalan dengan lancar...



nmpk tgh kebuluran la..


biasa la.. bz ckit.. :P


seorg ayah yg mengajar anak dia bermain game..



bersama crew2..


family yg bahagia


muka semua hepy je..


letih kot diorg nie..


cuba menunjukkan bakat nyanyian nya..


me and dijah


gadis2 menjual makanan.. 


syoknya maen game.. hehe..


pemberian hadiah yg pelik..


wow.. ramai dan meriah..


haha.. xdak idea apa nk citer.. cuma nie pengalaman yg best jugak la.. first time handle program di kolej.. ye la.. menimba ilmu pengetahuan.. apa pun yg aku rasa.. letih, tension, hepy, puas dan mcm2 lg.. tp aku enjoy jugak semua nie.. harap boleh wt lg tahun depan.. insyaallah..
(^_^)



Pesanan Penaja : 
hehe..  thankz to all yg membantu dlm menjaya kn program nie.. aku harap korg 
dpt join jugak program nie tahun dpn kalau ada lg.. aku harap 
korg pun dpt merasakan pengalaman yg aku rasa nie..
that all..

FAREWELL..!! 









No comments:

Post a Comment