Sunday 5 May 2013

KMPP

hai.. hari nie mmg indah dan best.. tp entah la.. mungkin hati ini je yg telah berubah.. kecewa dengan diri sendiri.. kecewa dengan apa yg berlaku.. dan knp ia berlaku.. entah la.. dlm kekecewaan 2.. aku membawa diri.. mengenang kisah lama.. kenangan di matrik..



menjejak kan kaki di sini untuk batch 2011/2012.. aku menjadi pelajar modul sains.. mula2 masuk aku dlm practikum K4P1.. modul 3..



symbol praktikum.. GRAB!! aku yg cipta..


haha.. yg hujung 2 abe luqman.. fasilitator praktikum kami.. 
aku tgh sebagai ketua praktikum K4P1.. yg sorg lg haziq..

lepas 2, wujud pertukaran praktikum.. jadi berpecah sudah K4P1.. aku yg mengisi borang ke modul 2.. berpindah ke F5P1.. praktikum yg kekal sampai ke hujung zaman matrikulasi aku..

first outing kami ialah Majlis Berbuka Puasa F5P1..



aku, hazlan, hafiz a.k.a. comey


uncle epy and me.. haha..


di dalam bas..


we together..


pastu dah puasa.. mestilah raya.. jadi ada sambutan rumah terbuka KMPP..


wow.. gadis F5P1.. laila, aimi, linda, nor, iera sya


kami 1 family.. (^_^)


jejaka popular.. haha.. aku xla.. 


mai la rumah kami.. jgn malu ye..


bersama utk ustaz Abdul Ghani.. ustaz paling sempoi..



Ketua Praktikum F5P1 and me


lupa pulak nk tunjuk gmbr kelas.. haha.. ini dia..


friend forever..


 aku wt slack time nie.. haha.. (T_T)


model2 F5P1.. hehe..


amboi.. hafiz sorg je lelaki.. lain pompuan.. conquer nmpk..

nie lg best.. kami outing praktikum atau picnic ramai2..



girls tgh beli brg2..


amboi.. siap dah diorg nie utk mandi..


maaf.. aku mmg tgh lapar time nie.. hehe..


jejaka2 F5P1


semua tiru daus.. rambut berat.. haha..


yg nie pun sama.. haha..



self timer la pulak.. asyik aku je cameraman.. 


kami satu family..


hehe.. ikatan yg terjalin.. akan di kekalkan..


wow.. moja ajar bdk pompuan wt murtabak magi.. sedap.. 


kiri sekali, adda.. rumate aini.. tp 
kitaorg still sambut baik dia ke dlm percutian keluarga kami..


masa mkn..


barbeque sausage dan ayam panggang..


model mknn.. hehe..



kami semua F5P1.. hehe.. ada jugak ayah dan mak aimi.. ye la..
ini homestay diorg.. kami mai tumpang je.. hehe.. 
thankz sbb bg kami tumpang..


nie gmbr masa kt luar.. ada yg kt pantai merdeka..



girls only..


we are F5P1..


Percubaan untuk jump in the air..


yg nie dah nk jadi.. hafiz je spoil.. :P



we are brothers.. (^_^)



ain, adda and me..


alahai.. sweetnya acai and cikedis..


aku ngan ain.. hehe.. kami org penang la.. 


gengsters yg xjahat.. :P


haha.. motif wt mcm nie.. entah la.. angry bird kot..


hm.. setakat 2 je la dlu.. bnyk sngt gmbr nie.. xlarat nk upload semua.. tp semua 2 kenangan yg xkn aku lupakan.. syg korg semua di F5P1.. harap boleh jumpa korg lg.. kita wt reunion ye nnt.. (T_T)

MISS YOU ALL..!!







No comments:

Post a Comment