Monday 20 May 2013

Kursus Jati Diri at Klebang, Melaka

Assalamulaikum dan salam sejahtera..

hehe.. lama sudah x update blog.. ye la.. bila bz, mmg la sempat.. skrg walaupun free ckit.. tp still jugak mls nk update.. haha.. ada bnyk cerita.. skrg nk citer serba sedikit tentang kem yg baru aku blk nie.. hehe..




Kursus Jati Diri Pelajar Tahun 1 UKM ( siri 2 ) 




hehe.. aku la nie..




hbis menconteng tanda nama..



I'm UKMian.. tlg ignore signature 2, bukan aku punya.. teammate aku yg wt..



Idola ku.. 
 Prof. Dato' Ir Dr. Othman A.Karim
Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar & Alumni) UKM




 tag peserta dan hadiah dari TNC.. hehe..

2 je la dlu.. aku nk citer lg.. tp nnt la.. x dpt gmbr2 kt sana lg.. pape, aku update tentang aktiviti dan group aku kt sana.. hehe.. nnt kn ye..
bye2..

SMILE..!!




No comments:

Post a Comment